Animék-egy kicsit másképp

A legnépszerűbb animék-ahogy a szereplők látják.^^' Animeszereplők megnyilatkozásai, és a sorozatok kivesézése.

Friss topikok

HTML

Inuyasha 3.-Kagome

2007.08.08. 21:19 | fullpanic | 2 komment

 

Inuyasha 3.-Kagome

 

A nevem Higurashi Kagome. Egy átlagos tokiói lány vagyok, aki a mamájával, a nagyapjával és a kisöccsével, Sotával él együtt.
Egy átlagos lány voltam, egészen a 15. születésnapomig, amikor ugyanis beleestem a szentélyünkben található kútba.

Rengeteg történetet hallottam már a kútról, és ami azt illeti a több száz éves szent fáról, és a Shikon no Tama-ról, vagyis a Négy Lélek Szent Ékkövéről is.
Persze egyik történetet sem hittem el. Ugyan miért is tettem volna.
Ám amikor kikötöttem a középkori Japánba, megváltozott a véleményem. Rájöttem, hogy amit nagyapám mesélt, mind igaz.
A Szent Ékkőről, a több száz éves fáról… Valóban létezik ilyen hatalom, amely nemcsak a szellemeknek, de az embereknek is valóra válthatja egy álmát.

Akkor lepődtem meg igazán, amikor kiderült, hogy a Shikon no Tama az én testemben van, és ezért üldöznek ezek a régmúlt démonok.
A magyarázat egyszerű-legalábbis igy visszagondolva… Egy Kikyou nevű papnő reinkarnációja vagyok, akit annak idején elégettek a Szent Ékkővel együtt. Igy került a gyöngy a testembe.

Persze igazán semmi közös sincs bennünk-azon kívűl, hogy külsőleg nagyon hasonlitunk egymásra. Ez persze gyakran zavarja Inuyashát, aki még mindig szerelmes Kikyouba.

Réges-régen, mielőtt még Naraku keresztbe tett volna nekik, Inuyasha és Kikyou egy pár voltak. A lány annyira megváltoztatta a félszellem jellemét, hogy a fiú képes volt lemondani az egészen szellemmé válásról, és inkább hajlandó lett volna emberré válni, csakhogy a lánnyal élhesse le életét.

Naraku viszont közbeavatkozott. Az a Naraku, aki 50 évvel ezelőtt született egy Onigumo nevezetű rablógyilkosból. Gonoszsága már-már olyan nagy volt, hogy arra kérte a szellemeket falják fel szétégett testét, hogy új erőre kapjon. Persze a terve nem sikerült. A gonosz szellemek elnyomták, igy megszületett Naraku, aki ennélfogva szintén egy félszellem.
Mielőtt Onigumo felajánlotta volna magát a démonoknak, egy tehetlen fosztogató volt, akinek a teste teljesen összeégett. Kikyou ápolta a férfit, aki ettől teljesen belehabarodott a lányba. Onigumo mindent elkövetett volna, csakhogy megszerezze magának a Szent Ékkövet, melynek segitségével felépülhetett volna égési sérüléseiből. Mivel egyedül tehetlen volt, és mozdulni nem birt, a szellemeket hivta segitségül. De nem volt elég erős. Elveszetette a kontrollt. A szellemek egyesültek, és átvették teste felett az irányitást, igy született meg Naraku, egy halandó és több száz szellem testéből.
Naraku olyannyira aljas volt már, hogy egy cselt eszelt ki Inuyasháék ellen, amivel egymásnak uszithatja a párt.
Talán Onigumo féltékenysége játszhatott közre, ami párosult a szellemek gonoszságával. Nem tudom biztosan, de a lényeg, hogy Naraku végzett Kikyouval, ezzel örökre megkeseritve Inuyasha életét.

Nem mondja, de tudom, hogy még most is szereti Kikyout.
Tudom, hogy gonoszság ezt mondani, de gyakran azt kivánom, bárcsak ne tért volna vissza közénk, bárcsak ne támasztotta volna fel az a boszorkány.
De Kikyou itt van. És most már gyűlöli Inuyashát. De ezzel egyidejűleg a szerelme továbbra sem múlt el iránta…

A bejegyzés trackback címe:

https://animemania.blog.hu/api/trackback/id/tr43135537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresricsi · http://123456789 2008.10.09. 13:27:23

szertem eszt a mesét

seresricsi · http://123456789 2008.10.09. 13:28:24

Szeretem eszt a mesét
süti beállítások módosítása