Animék-egy kicsit másképp

A legnépszerűbb animék-ahogy a szereplők látják.^^' Animeszereplők megnyilatkozásai, és a sorozatok kivesézése.

Friss topikok

HTML

Full Metal Panic! 4.-Tessa

2007.09.29. 19:58 | fullpanic | Szólj hozzá!

Full Metal Panic! 4.-Tessa
 
Személyes adatlap:
Név: Teletha Tessa Testarossa
Kor: 16 év
Lakóhely (iskolás korában): Okinawa
Hobbi: Sousuke Sagara őrmester
Magasság: 158 cm
Súly: 45 kg
Rang: kapitány
Egyéb: Sousuke Sagara őrmester főnöke, a tengeralattjáró kapitánya; szintén suttogó.
 
Ühm… Hát… Nem is tudom, mit mondjak… A tengeralattjáró kapitányaként nem vagyok köteles válaszolni a kérdésére, miszerint…
Ó jajj! A teaviz! Teljesen kiment a fejemből. És most…
Ebből már biztosan nem lesz tea…
Igazán sajnálom, kérem bocsásson meg! Nem is tudom, mit mondjak…

Nagyszerű, nagyszerű embereink vannak. Nagyon jól képzettek és csinosak… öhm… akarom mondani, ügyesek!
Hát öö, kifogástalan munkát végeznek. Mint Melissa Mao törzsőrmester, mint Sousuke Sagara őrmester, mint Sagara őrmester… Jajj, őt már emlitettem…
Ühm. A Mithril csak jó munkát végez; mindig a jó oldalon áll, és az ellenséget védelmezi… Úgy értem a gyengéket!
És… Képesek vagyunk bármit elkövetni, hogy egy rosszab világot teremtsünk. Akár életeket is képesek vagyunk ennek érdekében hozni.
Mindent, mindent elkövetünk! És tudom, hogy ilyen emberekkel az oldalamon, mint Sousuke Sagara őrmester, vagy Melissa Mao törzsőrmester, a célunkat teljesiteni tudjuk, meggátolva igy az emberiséget a fejlődésben. Mert a fejlődés áll mindenek előtt! Ezért kell segitenünk az egész országot, a droggyárakat, hogy végre megtisztitsuk bolygónkat.
Ó! Bocsásson meg! Azt akartam, azt akartam mondani, hogy felszámolnunk a droggyárakat, nem segiteni… Miket nem mondok… Sajnálom. Azt sem tudom, már mit beszélek.
Áttérve a legújabb küldetésre, én leginkább Sousuke Sagara őrmestert féltem. Nincs még felkészülve az ilyen akciókra; beépülni egy átlagos középiskolába… Igazán veszélyes lehet.
Ami azt illeti, Chidori kisasszonytól is eléggé féltem. A kisasszony néha nagyon agresszivan viselkedik; pedig Sagara őrmester aztán tényleg nem csinál semmi rosszat! Én a helyében nagyon boldog lennék, hogy ő védelmez meg engem…
Úgy értem… Ezt csak azért mondtam, mert Sagara őrmester az egyik legjobb katonánk. Mindössze ennyit akartam ezzel kifejezni…
És… Ami pedig a terroristákat illeti, reményeim szerint könnyen elbánunk velük. A leginkább Gauron-tól tartok. Ilyen szivos ellenséggel még nemvolt dolgunk.
Már több súlyos sérülést is túlélt, és már többször is meg voltunk róla győződve, hogy halott, de mint látja, ez még nem következett be.
A jövőben továbbra is mindent elkövetünk annak érdekében, hogy végre elkapjuk. Nem hagyhatjuk, hogy tovább folytassa kisérleteit a suttogókon, és még kevésbé, hogy információkat szerezzen tőlük a Lambda meghajtóval kapcsolatban. Mint a tengeralattjáró kapitánya, biztosithatom róla, hogy nem fogjuk futni hagyni.

Címkék: full metal panic

A bejegyzés trackback címe:

https://animemania.blog.hu/api/trackback/id/tr91180837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása