Animék-egy kicsit másképp

A legnépszerűbb animék-ahogy a szereplők látják.^^' Animeszereplők megnyilatkozásai, és a sorozatok kivesézése.

Friss topikok

HTML

Full Metal Panic! 3.-Melissa Mao

2007.09.16. 20:15 | fullpanic | Szólj hozzá!

Full Metal Panic! 3.-Melissa Mao
 
 
Személyes adatlap:
Név: Melissa Mao
Kor: 25 év
Születési hely: New York
Hobbi: cigaretta, részegség
Magasság: 165 cm
Súly: 51 kg
Rang: Törzsőrmester
Hivójel: Urzu 2
Egyéb: barátnők Tessával, tengerészgyalogos volt az Államokban
Legújabb küldetés: Kaname Chidori védelmezése
Társak: Sousuke Sagara, Kurz Weber
 
Mi is volt a kérdés? Túl gyorsan beszélsz… Egy kicsit lemaradtam…
Nem könnyű ám ennyi munka után még ezekre az idióta kérdésekre is válaszolni. Túl… túl sok a munka… Az a sok pszichopata állat, ahelyett, hogy otthon ülne, és piálna, akarom mondani…. Tévézne. Szabadidejüket azzal töltik, hogy minket lövöldöznek, meg izé… lányokat. Igen, ezt akartam mondani. Lányokat rabolgatnak…
Hű. Milyen mázli, hogy ezt csinálják! Különbe' én munkanélküli lennék...
Aztán mehetnék azokra a micsodákra... Állás... Amire azok mennek, akik izét, munkát akarnak... Állás... INTERJÚ! Hát persze... Ollyan.. kegyetlen az élet...
És Kurz.. Ő is… állandóan kikészit. Mindig bepróbálkozik nálam, bár mostanába’ eléggé visszafogja magát… Úgy látszik, most a ja… ja.. izé… Jappán lányokkal van elfoglalva. Mekkora egy bunkó…
Én persze hiába mondom Tessának, hogy ne alkalmazzon ilyen barmokat… Öhm… Hoppá… Kurz-ot én szerveztem be… Mindegy.
Tessa állandóan a kiskirályfit játssza! Azt hiszi, attól még, hogy ő a tengeri izé izéje, mindent szabad neki… Öhm.
Szóóval.. Hol tartottam?
Sousuke még kicsi ehhez. Még csak… Tizen.. Izé. Valahány éves.
Ott az a csinos lány.. Ka-na-me. A lány totál odavan a kis zord őrizéért, de ez mégcsak észre sem veszi… Bá’ Tessa sem esett még le neki. Me’ ő is bele van ám zúgva Sousi-ba… Buttaa, buta ez a fiú.
Én a helyébe’ má’ rég összejöttem volna Tessi-vel…
Olyan hülyék ezek a pasik! Pláne Kurz…
Szóval, izé… Mi volt a kérdés?

Címkék: full metal panic

A bejegyzés trackback címe:

https://animemania.blog.hu/api/trackback/id/tr24167200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása